מענה ל־מספר שאלות לבעלי ניסיון עם אתר CPAP.COM, רכישה ודיעה על מכשיר ספציפי

פורומים פורום CPAP ישראל מספר שאלות לבעלי ניסיון עם אתר CPAP.COM, רכישה ודיעה על מכשיר ספציפי מענה ל־מספר שאלות לבעלי ניסיון עם אתר CPAP.COM, רכישה ודיעה על מכשיר ספציפי

#1482
Nice_Guy
משתתף
  • נושאים 7
  • תגובות 104
  • פעילות 111

ברכות על המכשיר החדש , אשמח להיעזר מנסיונך – האם הצלחת לחבר אותו לאפליקציה dreammapper ? והאם בדקת מול התמיכה של פיליפס שמדובר במכשיר חדש ולא מחודש ?

תודה על הברכות.

הצלחתי לחבר אותו ל DREAMMAPPER.

מאחר והמכשיר נרכש בארה"ב, המספר הסריאלי שלו הוא של US ולכן, כאשר מתקינים את התוכנה, בוחרים את המדינה כ US, ואז גם הסריאל מתאים, מי שרוכש בארץ, לצערו לא יכול להשתמש בתוכנה בצורה אלחוטית לפחות כי הסריאל שלו הוא של מכשירים שמביאים לישראל, ולישראל כרגע אין עדיין DATABASE.

לשם הורדת התוכנה לטלפון החכם, אין אפשרות לעשות זאת דרך החנות של אנדרואיד, מכיוון שהוא יודע שאתה מישראל ואומר לך שאין למדינה שלך את התוכנה.

מה שעושים, מחפשים את ה APK שלו לאנדרואיד (אצלי) שזאת התוכנה לא מהחנות, מהאתר של פיליפס, ומתקינים את התוכנה. והכל בא על מקומו בשלום.

בנוגע להיות המכשיר חדש או מחודש, כבר פרטתי שהמדבקות של המספר הסריאלי עם תאריכים ולכן רואים שזה מאמצע אוגוסט. כמו כן שאלתי את המוכר ולא חושב שהוא משקר, אבל אם כן, יש לי לאן לפנות, אמזון דואגים קודם כל ללקוח ולא למוכר.

דבר נוסף, כל החלקים מנויילנים, ואטומים, המסך עם המגן המקורי, הכל נראה כמו חדש, אז גם אם זה לא חדש, לא באמת מפריע לי, למיטב ידיעתי, בארה"ב מחוייבים לסמן מוצרים מחודשים!

ואחרי שכל זה נאמר, אני פונה לפיליפס לוודא ע"י מספר סריאלי, כי אני ישראלי (אין מה לעשות) ואם עובדים עלי, אשמח לדעת כדי להרוויח מזה 🙂

ושוב, גם אם יתגלה שזה לא חדש חדש, לא מפריע לי כל עוד הכל עובד ואפילו יותר טוב מהמוצר הזהה שנמכר בארץ.