פורומים › פורום CPAP ישראל › מספר שאלות לבעלי ניסיון עם אתר CPAP.COM, רכישה ודיעה על מכשיר ספציפי › מענה ל־מספר שאלות לבעלי ניסיון עם אתר CPAP.COM, רכישה ודיעה על מכשיר ספציפי
03/10/2019 בשעה 23:12
#1485
משתתף
- נושאים 7
- תגובות 104
- פעילות 111
חייב לשתף,
יצרתי קשר עם שירות לקוחות של פיליפס ב US, אין דרך לשלוח להם מייל, רק טלפונית, אז פניתי אליהם דרך פייסבוק,
ובסופו של עניין, קבענו שהם יצרו איתי קשר טלפוני, כי בארץ לא יעזרו לי בנוגע למכשיר שנרכש ב US,
לפני 5 דקות קיבלתי טלפון מארה"ב שזה מדהים כשלעצמו, עם בחורה מאוד אדיבה, ביררנו עם מספר סיריאלי, המכשיר חדש
לחלוטין, עם הגירסא הכי מעודכנת והיא אפילו אמרה שהמכשיר סופק למוכר באמצע חודש אוגוסט.
מדהימים האמריקאים, הלוואי ושרות הלקוחות בארץ ילמדו מה זה לקוח ולא רק לקחת כסף.