מענה ל־מכשיר CPAP חדיש – משתף את החברים בניסיוני.

פורומים פורום CPAP ישראל מכשיר CPAP חדיש – משתף את החברים בניסיוני. מענה ל־מכשיר CPAP חדיש – משתף את החברים בניסיוני.

#238
Avis
מנהל בפורום
  • נושאים 93
  • תגובות 859
  • פעילות 952

בין האפליקצה למכשיר יש תקשורת BT, מדי יום מקבלים דוח יומי עם ציון כללי עד 100 נקודות. הדוח מורכב כדלקמן:

מכסימום 70 נקודות אם השתמשת לפחות 7 שעות ביממה.

מכסימום 20 נקודות על אי דליפה מהמסכה

מכסימום 5 נקודות על ממוצע ארועים בזמן השינה (לדוגמה הלילה היה לי ממוצע 1.5 ארועים בשעה קיבלתי את מכסימום הנקודות 5)

מכסימום 5 נקודות על מספר הפעמים שהפעלת את המכשיר (כלומר לבשת והסרת את המסכה במהלך השינה) לדוגמה אצלי היה 2 כי אני ישן גם בצהוריים, קיבלתי את כל 5 נקודות.

סה"כ הלילה קבלתי 100 נקודות

כמו כן מציין הדוח את הלחץ המכסימלי באותו לילה (הלילה 10.5 cmH2O)

את הדוחות האפליקציה מאפשרת לי לשמור בענן. עד היום לא הבנתי איזה הענן ומיקומו. (קרא פרטים בהמשך!)

לצערי האפליקציה לא מאפשרת צילום מסך על ידי הטלפון, כנראה בגלל סודיות רפואית, שזה לשמחת הפרטיות.

פניתי למוכר שעד היום נתן לי שרות מצויין! מעבר למצופה, הלואי בארץ ידעו לתת שרות כזה, על זה אפשר לדבר בפוסט אחר.

שאלתי את המוכר כיצד ניתן לקבל דוח מהמכשיר, מייד קבלתי את התשובה הבא בצרוף קובץ בדוח, אני מביא אותה כלשונה:

Hello Avi,

Unfortunately, there is not a way for you to access data other than on your phone. Doctor’s offices and providers are able to access the data. I have attached a copy of your report for the last 60 days. I believe that you have been using for 58 days. Feel free to contact whenever you need a report.

Brett Fletcher

7661 Girard Avenue, Suite 230

La Jolla, California 92037

800 698 8000 Main

858 224 7050 Direct

bfletcher@lofta.com

lofta.com

 

  • התגובה הזו עודכנה לפני לפני 3 years, 1 חודשים ע"י Avis.
מצורפים: