מענה ל־אזהרה מפני משווקים ונותני שרות עלומים

פורומים פורום CPAP ישראל אזהרה מפני משווקים ונותני שרות עלומים מענה ל־אזהרה מפני משווקים ונותני שרות עלומים

#329
irity
משתתף
  • נושאים 18
  • תגובות 80
  • פעילות 98

הי אבי

ממש דוקטורט כתבת כאן… אני רק רוצה להעיר שכאשר אנחנו חדשים בתחום כלשהוא, בעיקר כאשר מקבלים "בשורה" לא נעימה מהרופא, אז אנחנו פגיעים ושבירים, וכמעט לא מסוגלים לנהל ביעילות את העניינים שלנו עם הידע המוגבל שהצלחנו לאסוף באותה נקודת זמן התחלתית. הרופא שלי הודה בפני שהוא אינו מבין דבר בנושא הסיפאפ, מה שחייב אותי לחפש את המידע לבד, להזמין תורים, לריב עם הקופה על קידום תורים וכו'. דברים מעצבנים כאלו שכל אחד נתקל בהם. ואז כשהתלוננתי בפני הרופא שלי שהוא אינו עוזר לי, הוא אמר לי שכל אחד צריך לנהל את המחלה שלו לבד. הייתי קצת בהלם אבל הבנתי שבמהפיכת המידע הנגיש שאנו עדים לה היום, זה די נכון.

לפני רכישת הסיפאפ שלי ניגשתי לאינטרנט. המשווק הראשון שענה לי והגיע עוד באותו יום אלי הביתה עם מכשיר ומסיכה להתנסות, היה זה שבסופו של דבר רכשתי אצלו את מכשיר הסיפאפ שלי. הוא נתן לי פתרון מיידי, עטף אותי בדאגה, סיפק מידע  – כך שלא חיפשתי יותר. רק אחרי שרכשתי, התחלתי ללמוד את התחום יותר לעומק. למשל -שאפשר לרכוש בחו"ל (לא מכשיר ראשון, ואצלי זהו מכשיר ראשון) שאפשר לעמוד על המיקח, שאפשר לקחת מכמה משווקים מכשירים ומסיכות, להתנסות ולהשוות ביניהם, ועוד.

בשורה התחתונה אני מרוצה מהמכשיר שלי עם המסיכה שרכשתי יותר מאוחר אצל משווק אחר. מה שלוקה בחסר אצל המשווק שאצלו רכשתי הוא מחסור בתמיכה ובעזרה בנוגע לפתרון בעיות טכניות של תוכנה וכאלו, או בפריקת נתונים והבנתם (את פריקת הנתונים למדתי לנתח לבד) עוד דבר שהייתי עושה אחרת הוא לא לרכוש אצל משווק שנמצא בעיר אחרת ממקום המגורים שלי. להתרוצץ עם מכשיר מעיר לעיר זה לא כיף גדול בלשון המעטה, או לחילופין לשלם על ביקור בית של טכנאי כי לא מתחשק לך להתרוצץ עם המכשיר מעיר לעיר – כנ"ל.

ידע הוא כוח. וזה נכון לכל תחום בחיים.