מענה ל־מכשירי שמיעה

פורומים פורום CPAP ישראל מכשירי שמיעה מענה ל־מכשירי שמיעה

#369
Avis
מנהל בפורום
  • נושאים 93
  • תגובות 859
  • פעילות 952

נכון, מסכים איתך. זה קשה.

הייתה לי אותה בעיה גם עם אימי ז"ל בגיל 90. ליוויתי אותה בסבלנות לקליניקה, דאגתי לה לקבל מכשיר זעיר באותם תנאים שלי. כשראתה כי לא רואים את המכשיר שעלי, הסכימה לשתף פעולה. כל פעם שהגעתי אליה טיפלתי לה במכשיר, לאחר מכן הייתה לה מטפלת שלימדתי אותה לעשות זאת.

נסי, היא רק תרויח מזה.

הכוון שאני מדבר עליו זה רק טכנאי יכול לבצע, לא מדובר בכיוונים בסיסיים שיש באפליקציה או במכשיר.

את המכשיר שיש לי כיום הזמנתי מארהב באינטרנט לפני פחות משנתיים, הכי חדיש שהיה בזמנו, עם בסיס לטעינת ישירה של אוזניות. ללא התעסקות עם סוללות, מגיע עם מכשיר בלוטות מיוחד שהטכנאי בארהב שולט על הכיוון כשאני ליד המחשב בארץ. הוא הגיע כבר מכוון בהתאם לתוצאות בדיקת שמיעה ששלחתי מהארץ. כשהגיע יצרתי קשר עם הטכנאי שתכנת לי אותו בהתאם לדרישות ושינויים שבקשתי הכל מרחוק ודרך המחשב.  Phonak R90 כולל ערכת שמיעה ישירות מהטלויזיה והטלפון הנייד, לא מתאים לאנשים מבוגרים ללא רקע טכני.

צריך לקחת בחשבון שנציג Phonak בארץ לא מוכן לגעת בו כי לא רכשתי ממנו. לי זה לא מפריעה כאשר נקרעה לי אוזניה מחוסר זהירות, רכשתי אוזניה באיביי בסכום קטן והחלפת בעצמי. כשהייתי בפאפוס, קבעתי עם טכנאי מקומי, שכוון לי את האוזניה ללא חיוב. את המכשיר הבא ארכוש ממנו בגלל השרות.

  • התגובה הזו עודכנה לפני לפני 3 years, 1 חודשים ע"י Avis.
  • התגובה הזו עודכנה לפני לפני 3 years, 1 חודשים ע"י Avis.