פורומים › פורום CPAP ישראל › אין רשת בResmed Airsense S10 › מענה ל־אין רשת בResmed Airsense S10
15/07/2021 בשעה 7:51
#3730
משתתף
- נושאים 0
- תגובות 1
- פעילות 1
קניתי מכשיר חדש ביוני 21, לא הצליח להסתנכרן מהרגע הראשון, אחרי שבמעבדה של קלינטיקה שברו את הראש ולא מצאו מענה – החליטו להשוות אותו למכשירים אחרים אצלם וגילו (להפתעתם ?!?!?!) שאף מכשיר לא מסתנכרן.
מפה לשם בדקו מול Resmed והתשובה הסופית שקיבלתי: יש בעיה ידועה עם הסנכרון מול הענן, אין צפי לתיקון…