מענה ל־ציוד מתכלה במאוחדת

פורומים פורום CPAP ישראל ציוד מתכלה במאוחדת מענה ל־ציוד מתכלה במאוחדת

#4450
Avis
מנהל בפורום
  • נושאים 93
  • תגובות 859
  • פעילות 952

בדקתי באתר מאוחדת ולא מצאתי שיש החזר על ציוד מתכלה לסיפאפ, יחד עם זה מצאתי כי ניתן לפנות למרפאה או למוקד 3833* לקבלת פרטים מעודכנים. לדעתי אפשר לברר גם אצל המשווקים ע"פ הקטע שהעתקתי מאתר הקופה:

איך לממש את הזכאות?

מימוש הזכאות במכונים שבהסדר

  • מתאמים מועד לביקור בית של טכנולוג רפואי עם אחד הספקים הבאים:
    – חברת ווינמן: 1700-50-6015​
    – חברת קלינטיקה: 1-599-555-200
    – חברת מדיקוויפ: 04-8201277
  • מכשיר ה- CPAP יסופק על-ידי הספק הנבחר.
  • מציגים בפני הספק את האישור שהתקבל על-ידי מאוחדת לרכישת המכשיר.
  • משלמים את דמי ההשתתפות העצמית, ישירות מול הספק, בהתאם לתוקף הזכאות שאושרה על-ידי הגורם המקצועי במאוחדת.