פורומים › פורום CPAP ישראל › ציוד מתכלה במאוחדת › מענה ל־ציוד מתכלה במאוחדת
20/01/2022 בשעה 21:11
#4450
מנהל בפורום
- נושאים 93
- תגובות 859
- פעילות 952
בדקתי באתר מאוחדת ולא מצאתי שיש החזר על ציוד מתכלה לסיפאפ, יחד עם זה מצאתי כי ניתן לפנות למרפאה או למוקד 3833* לקבלת פרטים מעודכנים. לדעתי אפשר לברר גם אצל המשווקים ע"פ הקטע שהעתקתי מאתר הקופה:
איך לממש את הזכאות?
מימוש הזכאות במכונים שבהסדר
- מתאמים מועד לביקור בית של טכנולוג רפואי עם אחד הספקים הבאים:
– חברת ווינמן: 1700-50-6015
– חברת קלינטיקה: 1-599-555-200
– חברת מדיקוויפ: 04-8201277 - מכשיר ה- CPAP יסופק על-ידי הספק הנבחר.
- מציגים בפני הספק את האישור שהתקבל על-ידי מאוחדת לרכישת המכשיר.
- משלמים את דמי ההשתתפות העצמית, ישירות מול הספק, בהתאם לתוקף הזכאות שאושרה על-ידי הגורם המקצועי במאוחדת.