מענה ל־עידוד למצטרף החדש

פורומים פורום CPAP ישראל עידוד למצטרף החדש מענה ל־עידוד למצטרף החדש

#4550
yaniv5
משתתף
  • נושאים 5
  • תגובות 5
  • פעילות 10

מבקש קצת עזרה:

הזמנתי מכשיר סיפאפ מחברת השכרה – אמרו שנציג יתאם לי מסיכה בביתי

הנציג (שהוא מסתבר גם מנהל החברה) הגיע עם מסיכה אחת, ואמר שהיא מצויינת, ואח"כ אמר שאחרי חודש שכירות הוא יבוא עם עוד מסיכות להתאמה.

אחרי כמה ימים התקשרתי לשאול על בריחת אויר מהמסיכה – והנציג (היינו הבעלים של החברה) אמר לי "למה לא אמרת ביום הראשון" והוסיף שאם אקנה את המכשיר הוא יתאים לי מסיכה.

עכשיו אני שואל – האם התאמת המסיכה בביתי אינה תהליך מתבקש ושגרתי שככל הנראה "הוחמץ" ע"י הנציג הנ"ל (שאולי כנראה שכח להביא עוד מסיכות לבדיקה)

איך בכלל מתקדים בצורה כזו שכל צעד עולה כ"כ הרבה כסף (בקופת החולים בתחילה אמרו שאני חייב סיפאפ, אח"כ אמרו שלא, וכו' וכו' ובנתיים אני לא מתפקד, עד שהחלטתי להתקדם עצמאית)

אשמח להכוונה – תודה