אין רשת בResmed Airsense S10

פורומים פורום CPAP ישראל אין רשת בResmed Airsense S10

מוצגות 12 תגובות – 1 עד 12 (מתוך 12 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #3723
    Dor
    משתתף
    • נושאים 3
    • תגובות 9
    • פעילות 12

    קרוב לחודשיים אין סנכרון לאתר, האם הבעיה מוכרת ויש צפי לתיקון?

     

    תודה רבה

    #3726
    Benzi
    משתתף
    • נושאים 5
    • תגובות 57
    • פעילות 62

    איפה נקנה המכשיר? למיטב הבנתי, מכשירים שנמכרים בארה"ב לא מתחברים לאינטרנט כאן – קשור לסוג המודם במכשיר.

    #3727
    Avis
    מנהל בפורום
    • נושאים 79
    • תגובות 660
    • פעילות 739

    היכן רכשת את המכשיר?

    מכשיר RESMED זה, מסונכרן רק במדינה או באזור בו נרכש, גם המכשיר שלי שנרכש בארה"ב אין לו סנכרון בארץ. כבר כתבתי על כך והזהרתי את החברים, אמרתי שזה חסרון לעומת רכישה בארץ. אני אשקול זאת בזמן רכישת המכשיר הבא. אבדוק אם ההפרש במחיר מצדיק רכישה בארץ. כבר בדקתי את הנושא מול REMED העולמית והם אישרו זאת, אין מה לעשות. המשווקים בארה"ב בדרך כלל מציינים זאת במפרט, גם אם שואלים אותם הם אומרים את זה במפורש. לכן אם רוכשים מכשיר בארץ לא מהמשווק של RESMED אלא מחאפר שרכש את זה מארה"ב או מקום אחר, בדרך כלל הוא לא מציין זאת לרוכש התמים.

    לעומת זה מכשיר RESMED AIRMINI עובד יפה עם האפליקציה לא חשוב היכן נרכש או אתה נמצא.

     

    #3728
    Dor
    משתתף
    • נושאים 3
    • תגובות 9
    • פעילות 12

    מכשיר שנקנה מקלינטיקה בארץ, תמיד היה סנכרון ורשת רק שזה הפסיק מתחילת חודש מאי.

     

    תודה לכולם על התגובות.

    #3729
    Benzi
    משתתף
    • נושאים 5
    • תגובות 57
    • פעילות 62

    אני מניח שפנית לקלינטיקה? הם אמורים לתת שירות. פניתי פעם עם שאלה ל Resmed ארה"ב והם הפנו אותי לקלינטיקה.

    #3730
    dudifri
    משתתף
    • נושאים 0
    • תגובות 1
    • פעילות 1

    קניתי מכשיר חדש ביוני 21, לא הצליח להסתנכרן מהרגע הראשון, אחרי שבמעבדה של קלינטיקה שברו את הראש ולא מצאו מענה – החליטו להשוות אותו למכשירים אחרים אצלם וגילו (להפתעתם ?!?!?!) שאף מכשיר לא מסתנכרן.

    מפה לשם בדקו מול Resmed והתשובה הסופית שקיבלתי: יש בעיה ידועה עם הסנכרון מול הענן, אין צפי לתיקון…

    #3789
    Dor
    משתתף
    • נושאים 3
    • תגובות 9
    • פעילות 12

    שלום לכולם,

    דיברתי בשנית עם קלינטיקה ב11/07 והפרידו את "הבעיה" לשני נושאים. האחת, הגישה של קלינטיקה בארץ למכשיר מרחוק, אשר נטען כי עליהם להחתים טפסים אחת לשנה על מנת שתמשיך להיות גישה מרחוק למכשירים. כשהליך זה לא טופל הם לא יכולים להמשיך ולבדוק את נושא הסנכרון.

    נקודה למחשבה: המכשירים עובדים על רשת דור שני. עובדת בונוס: חזרתי מטיול בסיני, והפלא ופלא בסיני המכשיר הסתנכרן ללא כל בעיה, מה שהוא לא ידע לעשות בארץ כבר מספר חודשים. ייתכן ומקפלים את רשתות הדור השני בארץ והמכשיר יודע לשדר רק על רשת זו?

     

    אעדכן בהתפתחויות.

     

    בברכה,

    דור

    #3791
    Avis
    מנהל בפורום
    • נושאים 79
    • תגובות 660
    • פעילות 739

    האם יתכן שהמכשיר שלך ישן עוד מהתקופה של דור 2? מתאר לעצמי כי החדשים עובדים ב-LTE.

    #3792
    Dor
    משתתף
    • נושאים 3
    • תגובות 9
    • פעילות 12

    מופיע 2G. מאיזו תקופה משווקים מכשירי LTE בארץ ע"י קלינטיקה?

    תודה,

    דור

    #3793
    Avis
    מנהל בפורום
    • נושאים 79
    • תגובות 660
    • פעילות 739

    אין לי מושג, את 3 המכשירים האחרונים שלי רכשתי בארה"ב.

     

    #3794
    Dor
    משתתף
    • נושאים 3
    • תגובות 9
    • פעילות 12

    האם מצויין על גבי המכשיר עצמו באיזה רשת הוא משתמש? בחנתי את שתי המדבקות המופיעות על גביו ולא ראיתי נתון אשר מציין זאת. אצור קשר מחר עם קלינטיקה.

    תודה על הסיוע Avis.

    #3797
    Avis
    מנהל בפורום
    • נושאים 79
    • תגובות 660
    • פעילות 739

    לא אין סימון, רק לאחר השימוש מהבהב סימן התקשורת במסך, אחר דקות מפסיק. כאשר רכשתי אמרו לי שהתקשורת מותאמת לארה"ב וידעתי שלא תעבוד בישראל.

מוצגות 12 תגובות – 1 עד 12 (מתוך 12 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.