הודעה דחופה של Philips בעקבות חומר מסוכן

פורומים פורום CPAP ישראל הודעה דחופה של Philips בעקבות חומר מסוכן

מוצגות 15 תגובות – 1 עד 15 (מתוך 25 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #3664
    Polaris
    משתתף
    • נושאים 3
    • תגובות 37
    • פעילות 40

    נא לנעוץ!
    הודעה דחופה של Philips Respironics על חומר מסוכן (ספוג מעמעם רעש בתוך המאוורר) במכשירי ה CPAP / BiPAP מכל הדגמים שיוצרו לפני 26.04.2021.

    יש לקרוא בעיון את ההוראות בקישור המצורף מטה.

    אני בעל מכשיר כזה שנקנה בארה"ב וממתין למועד ש Philios תקין עמוד לרישום המכשיר באתר שלהם כדי לקבל עדכון לאן להעביר את המכשיר כדי לבצע החלפה של הספוג המסוכן שמותקן במכשיר.

    לפי ההסבר באתר, מי שלא משתמש במכשיר כמכשיר ונטילציה הכרחי לנשימה מתבקש להפסיק להשתמש בו כרגע. משתמשים שיכולים לנשום ללא המכשיר מתבקשים להפסיק להשתמש בו בעקבות הסיכון להיותו של החומר מסרטן.

    מי שרכש את המכשיר בארץ, כמובן מתבקש לפנות לקבלת תשובה מהיבואן. מי שיש לו מכשיר חליפי של יצרן אחר, מומלץ להשתמש בו.

    בכל מקרה, יש להתייעץ עם הרופא המטפל בנוגע להפסקת השימוש במכשיר והסיכון שבזה.

    אני עצמי עדיין לא יודע מה לעשות.

    1. https://www.usa.philips.com/healthcare/e/sleep/communications/src-update#section_3
    #3665
    Avis
    מנהל בפורום
    • נושאים 80
    • תגובות 696
    • פעילות 776

    פעם מדטכניקה שיווקה את פיליפס, היום אני לא יודע אם יש בארץ יבואן מורשה של פיליפס, לא מכיר. לדעתי יש רק יבוא של חאפרים. תקנו אותי אם אני טועה.

    לכן אני לא יודע אם מישהו בארץ יקח אחריות לטפל בבעייה. תמשיך לעדכן אותנו אם תדרש לשלוח את המכשיר לחו"ל.

    בשלב זה לדעתי אין טעם לנעוץ כי זה בראש הדיונים הפעילים. אך מנהל הפורום יכול לעשות זאת אם דעתו שונה, הוא הקובע.

    #3666
    Polaris
    משתתף
    • נושאים 3
    • תגובות 37
    • פעילות 40

    זה הקישור הראשי להודעה (אין אפשרות לערוך את ההודעה מעלה):

    https://www.usa.philips.com/healthcare/e/sleep/communications/src-update
     

    #3667
    Polaris
    משתתף
    • נושאים 3
    • תגובות 37
    • פעילות 40

    פעם מדטכניקה שיווקה את פיליפס, היום אני לא יודע אם יש בארץ יבואן מורשה של פיליפס, לא מכיר. לדעתי יש רק יבוא של חאפרים. תקנו אותי אם אני טועה. לכן אני לא יודע אם מישהו בארץ יקח אחריות לטפל בבעייה. תמשיך לעדכן אותנו אם תדרש לשלוח את המכשיר לחו"ל. בשלב זה לדעתי אין טעם לנעוץ כי זה בראש הדיונים הפעילים. אך מנהל הפורום יכול לעשות זאת אם דעתו שונה, הוא הקובע.

    יתכן שהיבואן זה מדיקוויפ. אליהם התכוונת?

    מנסה להשיג מידע ולהבין אם פיליםס העולמית תממן את החלפת החומר שחשוד כמסרטן מתוך המכשירים שאינם באחריות או שלא נקנו בארץ. גם באתר פיליפס אין כרגע יותר מדי מידע.

     

     

    • התגובה הזו עודכנה לפני לפני 3 חודשים, 1 שבועות ע"י Polaris.
    #3669
    Avis
    מנהל בפורום
    • נושאים 80
    • תגובות 696
    • פעילות 776

    לפי מיטב ידיעתי מדיקוויפ לא נציגים של מכשירי סיפאפ פיליפס. אם אני טועה תקנו אותי. בכל מקרה מדובר רק במכשירים ששווקו בארה"ב, לכן במקרה זה כל ההתעסקות היא מול זה שרכשת ממנו את המכשיר. כתוב אליו ועדכן אותנו.

    צריך להבין שרכישה ממשווק מורשה מקומי יש לה חסרון (במחיר) אבל יש גם יתרונות. כגון המקרה הזה. על המשווק המקומי מוטלת אחריות וחובה שקשה לדרוש אותה אם הוא יושב בארה"ב. ובטח שלא לקנות מחאפרים או מכשירים לא מחברות מובילות בתחום. בכל אופן נדאג לשים את הקישור שסיפקת בנעוצים.

    – בהצלחה –

    #3670
    Polaris
    משתתף
    • נושאים 3
    • תגובות 37
    • פעילות 40

    אבי, זה מה שנאמר לי מאחת החנויות, אבל מובן שאם זו טעות, אז אשמח אם מישהו יציין אחרת לגבי הגורם שמייבא את המכשירים של Philips.
    מובן שלרכישת מכשיר בחו"ל יש חסרונות מבחינת האחריות, אבל חשוב לדעת שהליך Recall אינו מצריך אחריות, אלא משולם ע"י Philips העולמית למשווק המקומי. בכל מקרה, האחריות היא רק לשנה וכאן מדובר על חומר שהיה בשימוש בכל מכשירי הסיפאפ שלהם לאורך שנים.

    בנוסף, המכשיר שלי הוא מסוג BiPAP מדגם AUTO SV שכלל לא נמכר בארץ, והוא יעיל עבורי הרבה יותר ממכשיר סיפאפ קודם שהיה לי.

    בכל מקרה, הבעיה היא לא רק בישראל, אלא בכל העולם. פיליפס תהעה חייבת ל'שור הסכם עם מעבדות מקומיות שיבצעו את העבודה, אחרת הם חשופים לתביעות ענק. במקרה הגרוע ביותר אשלח את המכשיר לחו"ל. מאמין שהמשלוח חזרה יהיה על חשבון פיליפס.

    #3675
    אלמוני
    • נושאים 4
    • תגובות 23
    • פעילות 27

    אבא שלי משתמש במכשיר מזה 4 שנים

    אודה לעדכון בנושא.

    תודה רבה

    #3708
    Polaris
    משתתף
    • נושאים 3
    • תגובות 37
    • פעילות 40

    לחברים בעלי מכשירי CPAP מתוצרת Philips Respironics (גם כאלה שאינם באחריות או שנרכשו בארה"ב),

    יש לרשום את המכשיר שלכם בקישור המצ"ב כדי לקבל מפיליפס הודעה ברגע שיחל תהליך התיקון בישראל.

    בחרו בעמוד בתחתית הקישור Patient וציינו את פרטי המכשיר שלכם (מס' סיראלי) ובקשו לקבל הודעה באסמס,

    אימייל ובהושעה טלפונית (מה שבטוח).

    מי שמקבל מהם הודעה או הזמנה לתיקון, נא הודיעו כאן לכולנו כדי שנדע שהתהליך בארץ החל.

    אל תשכחו לשמור לעצמכם את מס' המעקב שתקבלו לאחר ההרשמה.

    https://www.philipssrcupdate.expertinquiry.com/?ulang=en

     

    • התגובה הזו עודכנה לפני לפני 2 חודשים, 3 שבועות ע"י Polaris.
    #3713
    Polaris
    משתתף
    • נושאים 3
    • תגובות 37
    • פעילות 40

    פתחנו קבוצת בפייסבוק לעדכונים בנושא תהליך ה Recall של מכשירי Philips למשתמשים בישראל:

    נא לא למחוק תגובה זו. מדובר בקבוצה בעניין בריאותי מאוד מוגדר, לא פורום מתחרה.

    תודה..

    https://www.facebook.com/groups/mycpap

    • התגובה הזו עודכנה לפני לפני 2 חודשים, 3 שבועות ע"י Polaris.
    #3716
    Avis
    מנהל בפורום
    • נושאים 80
    • תגובות 696
    • פעילות 776
    #3738
    elad
    משתתף
    • נושאים 0
    • תגובות 1
    • פעילות 1

    רק היום מדיקוויפ טרחו לעדכן אותי ממש תענוג

    חברים מה ההמלצות שלכם? איך קלינטיקה? כי המסכה שלהם הכי נוחה בעייני

    האם גם המכשירים שלהם טובים?

    #3744
    Avis
    מנהל בפורום
    • נושאים 80
    • תגובות 696
    • פעילות 776

    תמיד מתחילים במדינות הגדולות עד שמגיעים לקטנות, מופתע לטובה שזה לא לקח יותר זמן. לפחות יש לך כתובת, זה היתרון ברכישה מחברה אמינה ולא מחאפר.

    #3745
    Tamar
    משתתף
    • נושאים 0
    • תגובות 7
    • פעילות 7

    לא הבנתי מה זה "חאפר" או "חברה חאפרית"  שאתה מדגיש כל הזמן ! הרי כל מי שרכש מכשיר סיפאפ של פיליפס בארץ , רכש מחברה שמשווקת את המכשיר שנרכש מדטכניקה שהיא החברה היבואנית בישראל.

    בכל אופן דוד שלי רכש פיליפס ממדיקוויפ  "החברה המומלצת" וכשהוא פנה אליהם בעניין הריקול הם אמרו לו שיגש לרופא שלו או שימתין עד שיהיה פתרון מחברת פיליפס ולא הסכימו לתת מכשיר חלופי ,  וחבל שהם לא לוקחים אחריות !!!

    האם אתה מתכוון " שחברה  חאפרית "  היא חברה שמתנערת מאחריות ולא נותנת מכשיר חלופי ?

     

    #3746
    Avis
    מנהל בפורום
    • נושאים 80
    • תגובות 696
    • פעילות 776

    לא כל מי שרוכש סיפאפ בארץ זה מיבואן או משווק מורשה. יש כאלו הרוכשים את המכשיר מארה"ב בחצי מחיר ומוכרים אותו בארץ במחיר מוזל, אלו בעיני חאפרים. אין בטחון כי המכשיר חדש או מחודש. המתוחכמים שביניהם יכולים להקים פורום שמקדם מכירות עבורם. חלק מהם ניסו לשווק דרך הפורום הזה ולא אפשרנו להם. אנו לא רוצים לתת יד או במה ביודעין לכאלו שמנצלים תמימותם של משתמשים חדשים. מי שרוצה לרכוש מכאלו שיעשה את זה, הכוונה שיהיה מודע לכך. אני רואה חשיבות להתריע על כך בדיוק כפי שיש התרעה לקריאת שרות זו או כל קריאה לתועלת המשתתפים.

    לדעתי והבנתי, מדיקוויפ לא מתנער מאחריות, מניח שפועל ע"פ הוראות מדטכניקה, שפועלת ע"פ הוראות היצרן פיליפס, גם בחו"ל לא מצאתי משווקים שנותנים מכשיר חילופי בין היתר כי כל מכשירי פיליפס מושבתים. אוספים אותם להחליף את החלק ואז יוחזרו לשווק. מסיבה זו פסקו מכירות פיליפס ולא ניתן לרכוש סיפאפ פיליפס בחו"ל. אני חושב כי התלונה היא ליצרן פיליפס שלא הציע פתרון מידי ומהיר למשתמשים. במקרה שלנו זה מתקן רפואי חשוב אשר משבית את המשתמש שזקוק לו. אני מבין את הכעס והחשש. גם אני חושש שיום אחד יושבת המכשיר שלי, עד כדי כך שבמשך השנים למדתי להחזיק מכשיר חילופי נוסף בהישג יד. שומר על הישן למקרה חירום, כיום המכשיר הקטן לנסיעות משמש כחילופי.

    שמתי את עצמי במקומכם וחשבתי שאם אני במצב כזה הייתי ממשיך להשתמש במכשיר עד הגעת קריאה השרות. יחד עם זה הייתי פונה לרופא ומתייעץ אם אני סובל ממחלה שעלולה לנבוע מהבעיה במכשיר. כי אז הייתי רוכש מידית מכשיר אחר. בהחלט מצב מרגיז ולא נעים.

    האם המשווק בארץ הסביר לכם כיצד קריאת השרות הולכת להתבצע? האם יש צפי לתאריך הגעת חלקי החילוף?

     

    #3747
    Tamar
    משתתף
    • נושאים 0
    • תגובות 7
    • פעילות 7

    לא כל מי שרוכש סיפאפ בארץ זה מיבואן או משווק מורשה. יש כאלו הרוכשים את המכשיר מארה"ב בחצי מחיר ומוכרים אותו בארץ במחיר מוזל, אלו בעיני חאפרים. אין בטחון כי המכשיר חדש או מחודש. המתוחכמים שביניהם יכולים להקים פורום שמקדם מכירות עבורם. חלק מהם ניסו לשווק דרך הפורום הזה ולא אפשרנו להם. אנו לא רוצים לתת יד או במה ביודעין לכאלו שמנצלים תמימותם של משתמשים חדשים. מי שרוצה לרכוש מכאלו שיעשה את זה, הכוונה שיהיה מודע לכך. אני רואה חשיבות להתריע על כך בדיוק כפי שיש התרעה לקריאת שרות זו או כל קריאה לתועלת המשתתפים.

    כל מה שכתבתה לא רלוונטי !! אם אתה מכיר ספק שלידיעתך הוא לא משווק מורשה או שאין בו בטחון/ מתוחכם שהקים פורום כדי לנצל תמימות של משתמשים חדשים . ציין את שמו של הספק . חבל להתעסק בהשערות שווא!!

    בכל אופן מדובר בחברה רצינית מורשת שמשווקת את מכשירי הפיליפס של מדטכניקה ושפועלת לפי הוראות היצרן פיליפס, אשר  שנתנה מענה מידי להחלפת המכשיר גם כשהמכשיר לא נרכש דרכם ללא עלות כספית.

     

     

     

מוצגות 15 תגובות – 1 עד 15 (מתוך 25 סה״כ)
  • הדיון ' הודעה דחופה של Philips בעקבות חומר מסוכן' סגור לתגובות חדשות.