פורומים › פורום CPAP ישראל › התאמת סיפאפ למשתמש חדש
- לנושא זה 6 תגובות, 4 משתתפים, ועודכן על ידי לפני 10 חודשים
Avis
-
מאתתגובות
-
09/10/2021 בשעה 17:51 #4093
zippo
משתתף- נושאים 3
- תגובות 2
- פעילות 5
שלום, יש לי שאלות לנציגי הספקים בפורום הזה בעניין תהליך התאמת מכשיר סיפאפ למשתמש חדש.
1. במפרט של מכבי מצוין שמקבלים את המכשיר לשבועיים נסיון. זה אכן מה שחברתכם נותנת?
2. האם יש טכנאי מטעם החברה שאפשר להתייעץ אתו בנוגע לקשיים / שאלות שעולים בתקופת הנסיון?
3. האם במשך תקופת הנסיון הספק עוקב אחרי דיווחים מכרטיס הSD שאצל הלקוח? והאם אפשר בתקופה הזו לעשות התאמות של הטיפול, בהתאם לנתונים ו/או לתלונות המשתמש?
4. במפרט של מכבי מצוין שאם רוצים, אפשר להחזיר את המכשיר בסוף תקופת הנסיון, אבל לא מצוין מה קורה אם לא רוצים להחזיר את המכשיר, אלא רק רוצים לנסות מסכה אחרת בגלל אי הסתגללות לראשונה. האם חברתכם מאפשרת המשך הנסיון?
תודה
09/10/2021 בשעה 20:35 #4094Avis
מנהל בפורום- נושאים 98
- תגובות 885
- פעילות 983
פרטי כל משווק מופיע בנעוצים. מציע להתקשר אליהם ולקבל תשובות ישירות.
10/10/2021 בשעה 10:40 #4096CHAI
משתתף- נושאים 1
- תגובות 45
- פעילות 46
שאפו! השאלות טובות ונכונות ונוגעות לכל המשתמשים.
10/10/2021 בשעה 13:44 #4097Avis
מנהל בפורום- נושאים 98
- תגובות 885
- פעילות 983
אני לא מצפה ממשווק לעקוב אחרי כל פוסט שלנו. כל משווק מחוייב למלא אחר ההסכם שיש לו עם הקופה. אם יש תלונה להפנות לקופה. באתר כל קופה צריך להופיע מהן זכויותיו של המטופל. שאלות כלליות מניח שלא יענו, יתכן שאני טועה. לכן המלצתי לפנות ישירות.
10/10/2021 בשעה 19:31 #4098zippo
משתתף- נושאים 3
- תגובות 2
- פעילות 5
פרסמתי את השאלות בפורום כי חשבתי שהן נוגעות להרבה אנשים חדשים, וכי ראיתי שנציגי הספקים נכנסים לפורום. עיקר השאלות נוגעות לתהליך ההתאמה, בלי קשר לקופה מסוימת. בכל מקרה, רוצה לעדכן שנציגי ספקים אכן פנו אלי במייל עם מספרי הטלפון שלהם. אז תודה לכם על האפיק הזה.
10/10/2021 בשעה 20:57 #4101יצחק
מנהל בפורום- נושאים 21
- תגובות 359
- פעילות 380
כל השאלות שלך טובות ולדעתי כל המשווקים אמורים לספק לך את השירות שציינת
אני רכשתי את המכשיר הראשון שלי לפני כ- 14 שנים ולוויתי על ידי נציגים משתי חברות שכל אחד מהם נתן לי את השירותים שאתה מתאר
בסופו של יום בחרתי את אחד המכשירים אחרי שהתנסיתי בכ 10 מסיכות שונות לפחות
אני מקווה מאד שגם היום זה כך
הכותב אינו רופא והייעוץ אינו ייעוץ רפואי ואינו תחליף לייעוץ רפואי
10/10/2021 בשעה 22:36 #4102Avis
מנהל בפורום- נושאים 98
- תגובות 885
- פעילות 983
רוצה לעדכן שנציגי ספקים אכן פנו אלי במייל עם מספרי הטלפון שלהם.
מעניין מאוד! כבר בכניסה הראשונה שלך לפורום לפני כ24 שעות והפוסט הראשון שלך בפורום זה הם ענו לך.
המייל או הטלפון שלך לא הופיעו בפוסט ואינם חשופים לחברים או לציבור באתר שלנו.
סליחה על התגובה, מנהל אבטחת המידע שאחראי על אחזקת האתר דיווח לנו על מספר מתחזים. חלק מהם נמחקו לאחר שהתברר כי הם מפורום אחר, נראה כי פורום זה מפריע להם מאוד, לכן אנחנו משתדלים לא לאפשר לחאפרים להפריע למהלך התקין וההוגן ככל האפשר כלפי החברים. בעיני פורום של גורם מסחרי אינו פורום, אלא פלטפורמה מסחרית לקידום מכירות.
בהצלחה
-
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.