מדיניות חברות שונות למכשירי CPAP – מתן מכשירים ומסכות לנסיון

פורומים פורום CPAP ישראל מדיניות חברות שונות למכשירי CPAP – מתן מכשירים ומסכות לנסיון

הדיון הזה מכיל 12 תגובות, ויש לו 7 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה ע״י  yrnkrn לפני 2 שבועות, 4 ימים.

מוצגות 13 תגובות – 1 עד 13 (מתוך 13 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #901

    ayb
    משתתף
    • נושאים 2
    • תגובות 16
    • פעילות 18

    אשמח לשמוע מהוותיקים ומנציגי החברות מהי המדיניות הקימת היום בכל הנוגע למתן מכשירי CPAP ומסכות לתקופת נסיון לצורך התאמתו ללקוח .

    כל מצטרף חדש למועדון ה-CPAP עובר את שלב ההתאמה והרכישה של המכשיר הראשון – שלב קריטי ביותר , וכדאי שיהיה ברור מהם האפשרויות העומדות לפניו בשלב זה :

    מנסיוני הטרי :

    1. בשלב הבדיקה של קופ"ח השתמשתי למשך שבוע (בהפחתת ליל שבת) במכשיר פריזמה סמרט , ובמסכת אף – לאחר מכן המכשיר הוחזר והתקבלו תוצאות הפריקה
    מהטכנאי.
    לאחר כשבוע שימוש המסקנות הן:
    א. מעריך שהמכשיר ככל הנראה מעט פחות שקט מה-S9
    ב. נראה שהסתדרתי יחסית עם מסיכת האף easy juice
    ג. ייתכן ויכלתי לראות נתונים על מצב השינה בצג המכשיר אך בזמן השימוש לא היה לי מידע על כך. (הייתי ללא מידע בתחום)

    2. כעת , קיבלתי לנסיון מחברת קלינטיקה מכשיר RESMED S9 , פרק הזמן הינו שבוע נסיון  , ובחרתי לנסות מסכת נחירונים (קיבלתי 2 גדלים שונים)

    כעת , לאחר 3 לילות שימוש המסקנות שלי הם :

    א. המכשיר שקט
    ב. לא הסתגלתי  למסכת הנחירונים  בשלב זה
    ג. בהסרה מהפנים  – המכשיר לא כבה אוטומטית במסכת הנחירונים (כנראה אין מספיק יציאת אויר שמזוהה ע"י המכשיר)
    ד. הייתי מאוד רוצה לראות את נתוני השינה בבסיס יומי ולפי זה להתאים את השימוש כבר בשלב הנסיון , אך זה לא ניתן בשלב זה .
    (המכשיר ללא צג להצגת נתונים , ואין את תוכנת פריקת הנתונים)

    אשמח לשמוע המלצות מהחברים הוותיקים , וכן מידע רלוונטי על התאמת מכשיר למשתמש חדש מנציגי החברות הפעילות בפורום

    #911

    יצחק
    מנהל בפורום
    • נושאים 14
    • תגובות 78
    • פעילות 92

    שלום AYB

    לצערי אינני יודע מה היום המדיניות למתן מכשירים ומסיכות לניסיון. בתחילת הדרך לפני כ- 10 שנים התנסיתי בשתי חברות:

    1. חברת מדטכניקה ששיווקה אז את המכשיר של פיליפס רספרוניקס

    2. חברת קלנטיקה ששווקה את המכשיר של רסמד

    חייב לציין ששתי החברות שלחו אלי בזמנו נציגים, שהגיעו כמה וכמה פעמים, החליפו מסיכות, קראו נתונים וסייעו.

    לגבי מכשיר הרי שאין טעם לקחת יותר ממכשיר אחד לניסיון מכל חברה. החשיבות היא שאותו מכשיר יינתן לפרק זמן של חודש לפחות במהלכו תספיק לנסות כמה וכמה מסיכות עד שתבחר את זו הנוחה לך ביותר. בחירת המסיכה קריטית בעיני יותר אף מבחירת המכשיר.

    אין ספק שחברה הנותנת מכשיר לתקופה כזו היא חברה רצינית. רכישת מכשיר CPAP בהשתתפות הקופה מתאפשרת רק אחת לכמה שנים טובות ואתה "מתחתן" עם המכשיר ולכן חשוב לרכוש רק לאחר שאתה משוכנע שהמכשיר והמסיכה מתאימים לך.

    טיב השירות הניתן לך על ידי החברה משמעותי גם הוא בבחירת המכשיר.

    לגבי מסיכת נחירונים היא קשה יותר להסתגלות שכן האויר מוזרם ישירות לנחיריים ומפעיל עליהם לחץ. מסיכה כזו גם דורשת בדר"כ שימוש במעשיר לחות.

    מאידך זו מסיכה "עדינה" ואסתטית יותר ויש רבים המסתגלים אליה ונהנים ממנה ולא מוכנים להחליפה.

    הדבר אינדבידואלי. אני אישית למשתמשים חדשים ממליץ להתחיל במסיכה אפית כי היא קלה יותר להסתגלות.

    תמשיך לשאול ולעדכן!

     

     

     

    הכותב אינו רופא והייעוץ אינו ייעוץ רפואי ואינו תחליף לייעוץ רפואי

    #915

    Yana Mediquip
    משתתף
    • נושאים 1
    • תגובות 25
    • פעילות 26

    ערב טוב

    אסביר בקצרה את תהליך התאמת הסיפאפ.

    לאחר בדיקת השינה, המטופל מופנה אלינו להתנסות. אין לנו דרך לדעת מהם הלחצים שיעזרו לו ויפתרו את בעיית הפסקות הנשימה, לכן אנחנו מסתכלים על המטופל ועל מצבו הרפואי ונותנים לחצים בהתאם לנתונים אלו. אני אישית, נותנת בהתחלה מסכת אף ולאחר ההתנסות בודקת מה האפשרויות שאני יכולה להציע, בהתאם ללחצים שהיו בפועל. באותו שבוע, לך כמטופל, אין טעם לבדוק את הנתונים, משום שרק מישהו מקצועי יוכל באמת לדעת למה אתה זקוק. בהמשך, כאשר הלחצים נקבעים ואתה רוכש מכשיר, אנחנו מלמדים אותך איך לעקוב אחר מצבך ביום יום.

    בהצלחה

     

    יאנה "מדיקוויפ"

    0545999533

    יאנה שכטר "מדיקוויפ" - נציגת מכירות
    נייד 0545999533
    שירות לקוחות 048201277
    Email- yana@mediquip.co.il

    #921

    יצחק
    מנהל בפורום
    • נושאים 14
    • תגובות 78
    • פעילות 92

    תודה יאנה,

    לכמה זמן אתם מספקים את המכשיר לנסיון. לשבוע?

    האם אתם מאפשרים התנסות בכמה מסיכות?

    תודה

    הכותב אינו רופא והייעוץ אינו ייעוץ רפואי ואינו תחליף לייעוץ רפואי

    #922

    ayb
    משתתף
    • נושאים 2
    • תגובות 16
    • פעילות 18

    מצטרף לדברים שהעלה יצחק

    זו השאלה המשמעותית , האם פרק זמן הניסיון הינו שבוע ? וכיצד ניתן להבטיח בחירה נכונה בשימוש כה קצר למי שאינו מכיר את הצרכים והאפשרויות הרלוונטיות ?

    #927

    cleanetica
    משתתף
    • נושאים 2
    • תגובות 12
    • פעילות 14

    שלם לכולם,

    יאנה הסבירה את הנושא בצורה מצויינת אין לי מה להוסיף

    למשתמש שהשאיל מכשיר מקלינטיקה המכשירים שלנו מראים את הטיפול על הצג בקש מהנציג שיסביר לך כיצד.

    אין מדיניות לגביי התאמת מכשיר יש קריטריון רפואי שצריך לעמוד בו אם מושג תוך שבוע מה טוב אם לא יש להמשיך…

     

    ido avgar
    cleanetica-Resmed marketing
    M-0524394864
    O-0768895800
    Email-CPAP.SALES2@CLEANETICA.CO.IL
    Web- cleanetica.co.il

    #931

    Yana Mediquip
    משתתף
    • נושאים 1
    • תגובות 25
    • פעילות 26

    ערב טוב

    התאמת מכשיר נעשית בתחילה עם מסכה בסיסית. מטופל שלא נוח לו, לא יצליח להרדם או לישון יותר משעה, שעתיים עם המכשיר. לכן, כשאנחנו רואים תוצאות טובות ושינה של מספר שעות, מבחינתנו ההתאמה מוצלחת. כמובן שאם המטופל יבקש להתנסות במסכה נוספת, אנחנו נאפשר זאת.

    יש לזכור, שמרבית האנשים מתקשים להסתגל מיד לסיפאפ, ללא קשר לסוג המסכה, אבל עם התמדה תוך מספר חודשים ניתן להגיע לשינה טובה ומספקת, זה רק עניין של זמן.

    יאנה שכטר "מדיקוויפ" - נציגת מכירות
    נייד 0545999533
    שירות לקוחות 048201277
    Email- yana@mediquip.co.il

    #1069

    ayb
    משתתף
    • נושאים 2
    • תגובות 16
    • פעילות 18

    זהו המשך לתהליך בבחירת ה-CPAP הראשון , נכתב ב-21/07/2019

    לאחר שבוע הנסיון הראשון עם מכשיר RESMED S9  , הגעתי לפגישה במשרדי קלינטיקה , במסגרת הפגישה עברנו על נתוני השינה ,
    המכשיר (RESMED S9) הושאר  אך החלפתי לשתי סוגי מסכות אחרים לצורך התנסות . המסכות שנלקחו הן –
    1. נחירונים מידת Large
    2. מסכת אף

    גם כאן נערך ניסוי של כשבוע והמסקנות הן:

    1. עדיין ללא הסתגלות לנחירונים
    2. מסכת האף לא השיגה שיפור – יתכן והיא פחות מתאימה ממסכת האף easy juice של ווינמן
    3. הורגשה תופעת יובש בפה – יתכן ועלי לנסות מכשיר המשלב העשרת לחות
    4. ישנתי שעתיים בלבד בממוצע עם המכשיר , פחות מאשר בשבוע הראשון
    5. נחירונים במידת Large – במידה זו קיים כיבוי והפסקה אוטומטים של המכשיר בהנחה/הסרה מהאף.

    לאחר שבוע זה , הוחזרו המכשיר והמסכות למשרדי קלינטיקה (באמצעות שליח-לא היה באפשרותי להגיע),
    ועקב עומס פעילות אישי  לא המשכתי לטפל בנושא – כלומר עדיין אין לי CPAP

    כעת , אגש לשלב הבא – הגעה לניסוי של מכשיר CPAP המשלב לחות , ובדיקה של נחירונים ומסכות אף נוספות
    אעדכן בהמשך הדרך

    • התגובה הזו עודכנה לפני לפני 1 חודש ע"י  ayb.
    #1071

    yor
    משתתף
    • נושאים 4
    • תגובות 16
    • פעילות 20

    אני בקשר עם חברת הי-מדיקל ועם חברת קלנטיקה.

    אין קשר בין התיאור בפוסט של AYB לבין החוויה שלי עם הסוכנים שאני בקשר איתם. החוויה שלי דומה לתיאור של יצחק.

    שניהם סובלניים מאוד, באים אלי הביתה, עונים כראוי להתקשרות טלפונית ואין שום לחץ כגון להחזיר את המכשיר אחרי שבוע.

    אני חווה התנסות הוגנת במכשירים ובמסכות שונות וודאי ארגיש במידה מסויימת "לא נוח" כשאצטרך בהמשך לדחות אחד מהם.

    #1084

    Avis
    מנהל בפורום
    • נושאים 29
    • תגובות 187
    • פעילות 216

    YOR

    אני לא מוצא כל תלונה על המשווקים פוסט של AYB הוא בסך הכל מתאר את השלבים שעבר, יתכן שלא הבנתי.

    אבי שדה
    AirMini™ AutoSet™ Travel CPAP ResMed
    TAP® PAP Nasal Pillow Mask with Mouthpiece and Headgear
    054-9989515
    avi-sadeh@rfar.com

    #1091

    yrnkrn
    משתתף
    • נושאים 2
    • תגובות 24
    • פעילות 26

    AYB יובש בפה זה בדרך כלל בגלל דליפת אוויר מהפה בזמן התרפיה. זאת בעיה נפוצה.

    #1149

    ayb
    משתתף
    • נושאים 2
    • תגובות 16
    • פעילות 18

    מכשיר עם מעשיר לחות אמור להקל/לפתור את הבעיה ?

    #1151

    yrnkrn
    משתתף
    • נושאים 2
    • תגובות 24
    • פעילות 26

    זרימת האוויר מהפה מייבשת אותו הרבה יותר מהר ממה שמעשיר הלחות יכול לספק אבל תנסה.

     

מוצגות 13 תגובות – 1 עד 13 (מתוך 13 סה״כ)

יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.