קלינטיקה -עידו

פורומים פורום CPAP ישראל קלינטיקה -עידו

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #952
    oziv
    משתתף
    • נושאים 4
    • תגובות 13
    • פעילות 17

    חווית השילחה שלי איתו היתה  לא נעמה לי. מתחילת השיחה הוא ניסה להגיד לי מה אני צריכה .לא אתר לפריקת נתונים אלא לבדוק בצג של המכשיר .מה שלא נוח לי.

    ניסה להסביר לי איך בודקים , אמרתי לו שכרגע אני לא ליד מכשיר ויעזור אם ישלח לי הוראות בעברית איך לבדוק אחורה את הנתונים.

    אח"כ שאל מישהו אם יש חוברת בעברית, שאל אם לא קיבלתי את החוברת כשקניתי …והרגשתי שכל השיחה תקועה לי איתו ולא מגיעה לשום תוצאה.

    השיחה הסתימה באי נעימות.

    מה כל כך קשה לנותן שירות להקל ולהגיד מהתחלה שיש הוראות שניתן לראות חודש אחורה, במקום להקשות ולשאול למה לך.. למה לך. …

    אגב, היה רצוי שיהיה להם באתר שלהם הוראות ברורות בעברית איך ניתן לראות את כל הנתונים.

    הם מרויחים לא מעט אז לפחות שיהיה באתר שלהם דברים מועילים לאלה שכבר קנו.

    אורית.

     

     

    #953
    cleanetica
    משתתף
    • נושאים 2
    • תגובות 31
    • פעילות 33

    היי אורית,

    ראשית אני מתנצל אם היה לך לא נעים השיחה איתי.

    הייתי שמח לו היית מדייקת בדברייך קצת מרגיש לי כאילו לא נסיתי לעזור, לא הצעתי לך הדרכה, לא הצעתי להגיע לפריקת נתונים בלווי טכנאי שיסביר לך בצורה מקצועית על הטיפול שלך,לא שאלתי האם יש חוברת בעברית מקוונת שלא תחכי עד שנשלח לך,לא ניסיתי לוודא האם שמת לב כי החוברות כולל העיברית נמצאות בתא בתיק ובכך לחסוך כל מילה נוספת בשיחה

    ולבסוף לומר לך שוב שאת מוזמנת בכל עת לקבל מאיתנו שירות.

    שיחה היא דבר סובייקטיבי ואני יכול להבין אם בעינייך לא קלחה בינינו השיחה. יחד עם זאת מן הראוי שלא תשתמשי בפלטפורמה מעיין זו לייצר רושם שלילי על חברה או אדם ע"י מידע חסר

    דבר אחרון הועלה קובץ הדרכה בעיברית לאתר את מוזמנת להוריד- קלינטיקה בגוגל יביא אותך אלינו.

    סופשבוע נעים

     

     

    ido avgar
    cleanetica-Resmed marketing
    M-0524394864
    O-0768895800
    Email-CPAP.SALES2@CLEANETICA.CO.IL
    Web- cleanetica.co.il

    #955
    oziv
    משתתף
    • נושאים 4
    • תגובות 13
    • פעילות 17

    עידו,

    התשובה שלך מוכיחה לי שוב שאתה בתור נציג קלינטיקה חברה שממנה קיבלתי שירות הוגן ומקצועי לאורך כל הדרך עד שדיברתי איתך. מנסה להציג אותי באור שלילי ולא הוגן שכביכול דברתי סרה על החברה הוא מבחינתי בושה במסווה של נחמדות וצביעות .כתבתי על חווית השיחה שלי איתך ולא עם החברה.

    דייק אתה בדבריך.

    אורית

     

    #957
    יצחק
    מנהל בפורום
    • נושאים 20
    • תגובות 218
    • פעילות 238

    אין מה לעשות לפעמים אין כימיה בין נותן השירות למקבל

    זה יכול גם לנבוע גם מתקשורת לקויה ולא מכוונה רעה

    אני לא מתרשם שעידו לא רצה לעזור לך אבל כמובן שאינני שופט, לא שמעתי את השיחה ואכן הדבר סובייקטיבי.

    לגופם של דברים ניתן להעלות לצג המכשיר, באמצעות תפריט נעול שניתן לפתיחה, נתוני מידע נוספים ובהם ממוצעים חודשיים

    לי אישית הדבר נותן מספיק מידע על השימוש שלי אבל אני משתמש ותיק.

    בשימוש התחלתי כדאי לנתן גרפים מפורטים באמצעות ה RESCAN וכדאי לעשות זאת עם גורם שמבין בתחום על מנת להבין את הגרפים

    הכותב אינו רופא והייעוץ אינו ייעוץ רפואי ואינו תחליף לייעוץ רפואי

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.