ביום/יומיים האחרונים קימת תקלה בשרות מעקב השינה של פיליפס , אפליקציית dreammapper.
התקלה מתבטאת בחוסר יכולת של המכשיר הסלולרי להתחבר אל מכשיר ה cpap ולקבל נתונים , וכן בחוסר יכולת להיכנס לאתר האפליקציה
בדף הפייסבוק של פיליפס (תחום שינה) ניתן לראות כי מדובר בתקלה כוללת של השירות ברחבי העולם ותלונות רבות של משתמשים על התקלה
נראה כי בינתיים אין פתרון וכי פיליפס ממליצה להמתין מספר ימים לפתרון התקלה
עד כאן המידע העובדתי , בנימה אישית – מצער מאוד לראות כי גם חברות גדולות ומכובדות לא מצליחות לתת שירות ברמה המצופה מהן, ובמיוחד בנושא בריאותי בעל משמעות גדולה למשתמשי המוצר
אם יש לאי מי עדכונים בענין – אשמח לשמוע